شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس شهردار مشهد: اولویت فعلی مدیریت شهری؛ ایجاد حال خوب برای شهروندان است+ویدئو
سرخط خبرها

گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است

  • کد خبر: ۲۲۵۲۴۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است
مخترع قطعات و تکنولوژی ریلی که برای دومین سال متوالی، کارگر نمونه خراسان‌رضوی شد.

علی مشیری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، به عنوان کارگر نمونه خراسان‌رضوی اظهار کرد: از سال ۹۱ با آغاز بهره‌برداری قطار شهری مشهد، بومی‌سازی قطعات قطار شهری را شروع کردم تا قبل از ساخت این قطعات، مدام این قطعات خراب می‌شد و باعث توقف قطار و عدم سرویس‌دهی دقیق می‌شد.

وی افزود: این قطعات تحریمی از آلمان وارد می‌شد و سازنده طوری ساخته بود که پس از چند سال خراب شود، اما با بومی‌سازی قطعات بورد‌های سرعت در داخل، عمر دستگاه افزایش پیدا کرد و توانستیم استفاده بهینه‌ای داشته باشیم. برای ادامه روند ساخت، از شرکت دانش‌بنیان استفاده کردیم تا محصول نهایی را با کیفیت مطلوبی استفاده کنیم.

کارگر نمونه استان با بیان اینکه بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است، گفت: برای دومین سال متوالی به عنوان کارگر نمونه استان انتخاب شدم. سال قبل به دلیل ساختن بورد الکترونیکی سرعت برگزیده شدم و امسال هم یکی دیگر از قطعات سرعت را بومی‌سازی کردیم. قطعاً بومی‌سازی این قطعات صرفه‌جویی ارزی بسیاری را در بر خواهد داشت.

مشیری بیان کرد: بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که توانسته‌ام این افتخار را برای خود و شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد کسب کنم و در جهت رفاه حال زائرین و مجاورین مشهد قدمی بردارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->