اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: دوره ششم شورا نیاز به هفت ساله شدن ندارد، این یک مطالبه مردمی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند
سرخط خبرها

گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است

  • کد خبر: ۲۲۵۲۴۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است
مخترع قطعات و تکنولوژی ریلی که برای دومین سال متوالی، کارگر نمونه خراسان‌رضوی شد.

علی مشیری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، به عنوان کارگر نمونه خراسان‌رضوی اظهار کرد: از سال ۹۱ با آغاز بهره‌برداری قطار شهری مشهد، بومی‌سازی قطعات قطار شهری را شروع کردم تا قبل از ساخت این قطعات، مدام این قطعات خراب می‌شد و باعث توقف قطار و عدم سرویس‌دهی دقیق می‌شد.

وی افزود: این قطعات تحریمی از آلمان وارد می‌شد و سازنده طوری ساخته بود که پس از چند سال خراب شود، اما با بومی‌سازی قطعات بورد‌های سرعت در داخل، عمر دستگاه افزایش پیدا کرد و توانستیم استفاده بهینه‌ای داشته باشیم. برای ادامه روند ساخت، از شرکت دانش‌بنیان استفاده کردیم تا محصول نهایی را با کیفیت مطلوبی استفاده کنیم.

کارگر نمونه استان با بیان اینکه بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است، گفت: برای دومین سال متوالی به عنوان کارگر نمونه استان انتخاب شدم. سال قبل به دلیل ساختن بورد الکترونیکی سرعت برگزیده شدم و امسال هم یکی دیگر از قطعات سرعت را بومی‌سازی کردیم. قطعاً بومی‌سازی این قطعات صرفه‌جویی ارزی بسیاری را در بر خواهد داشت.

مشیری بیان کرد: بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که توانسته‌ام این افتخار را برای خود و شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد کسب کنم و در جهت رفاه حال زائرین و مجاورین مشهد قدمی بردارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->